AWAS !!! PENGARUH SYIAH SEDANG MENYUSUP DI MALAYSIA!!!


Poster diatas bukanlah seminar  biasa yang bakal diadakan di ibu negara. Ia adalah sebuah seminar yang beragendakan untuk menyuntik fahaman syiah terhadap masyarakat di Malaysia. Acara ini telahpun mendapat perhatian daripada seorang Ahli Syura Ilmuwan Malaysia.


Menurut Ustaz Idris bin Sulaiman menerusi laman facebook, beliau telah mengkritik program tersebut dengan menyatakan :

"Semenjak bila pula kita merujuk kepada TOKOH- TOKOH SYIAH untuk mendapatkan nasihat dan pandangan mereka tentang KEAMANAN dan KESELAMATAN? . Sedangkan SEJARAH telah menunjukkan bahawa di mana SYIAH berkuasa maka di situlah Umat Islam PORAK PERANDA dan negara mereka menjadi HURU-HARA. . Apakah kita sudah LUPA apa yang telah dan sedang berlaku di IRAQ dan SYRIA? . Umat Islam di sana diseksa, dibunuh dan DISEMBELIH saban hari... . Ini tidak lain kerana doktrin fahaman SYIAH sememangnya mengajar begitu. .

Orang Islam Sunni yang digelar 'Nawasib' dianggap LEBIH NAJIS daripada anjing dan babi, lebih layak DIBUNUH berbanding orang kafir Yahudi dan Nasrani. . Pelbagai MUSLIHAT diajar dalam kitab-kitab agama mereka tentang bagaimana hendak membunuh orang-orang 'Nawasib' (Sunni) ini. Seeloknya dilakukan secara sembunyi-sembunyi supaya orang lain tidak tahu. Sama ada dengan cara meracun, menolak dinding sehingga runtuh dan sebagainya. Itu yang diajarkan dalam kitab-kitab mereka. .

Sangat dahsyat PERMUSUHAN dan KEBENCIAN mereka terhadap orang-orang Sunni. . Apakah termasuk dalam muslihat mereka mengadakan seminar-seminar KEAMANAN, walhal di sebaliknya adalah RACUN huru-hara dan kekacauan yang dicanang? . Sewajarnya kita ambil tahu hakikat ajaran SYIAH, di samping belajar daripada SEJARAH. . Orang yang TIDAK BELAJAR daripada sejarah berkemungkinan besar akan MENGULANGI kesilapan dahulu. . Bukankah Syiah sudah difatwakan sesat? Mengapa dibenarkan tokoh-tokoh mereka dibawa ke Malaysia? . Apakah kita hendak menunggu sehingga negara kita HURU-HARA seperti IRAQ dan SYRIA lalu ketika itu baru hendak sedar?? .

Wallahul musta'an. . . "

Semoga kita dapat menjaga keluarga kita daripada di doktrin oleh tokoh tokoh syiah yang makin banyak di bawa masuk ke Malaysia.




Ulasan

Catatan Popular