RUPA RUPANYA INI KISAH SEBENAR YANG BERLAKU PADA SYED SADDIQ


17 FEB 2019 , Kuala Lumpur - Papagomo dalam kenyataannya semalam apabila dihubungi Astro Awani, beliau berkata "Syed Saddiq tidak menceritakan situasi sebenar apa yang berlaku".

Wan Muhammad Azri Wan Deris yang juga Exco Pemuda Umno menafikan dengan sekeras-kerasnya tuduhan Syed Saddiq yang mengatakan bahawa beliau telah menyerang Ketua Armada Parti Pribumi Bersatu sewaktu penamaan calon PRK N25 Dun Semenyih..

Ternyata penafian oleh Papagomo terbukti benar setelah saksi ditempat kejadian tampil menunjukkan bukti video rakaman semasa insiden itu berlaku.


Didalam video yang berdurasi 2 minit itu dapat dilihat Papagomo hanya mengejar dan memeluk bahu Syed Saddiq  dan langsung tidak kelihatan beliau menyerang atau mencekik seperti mana yang didakwa Syed Saddiq. 

Tindakan Papagomo memeluk bahu Menteri Belia dan Sukan itu adalah untuk melindungi beliau daripada diserang.


Kelihatan penyokong BN cuba mententeramkan amarah yang membuak seorang bekas anggota tentera. 

"Kau ingat kau besar? Aku ini bekas tentera, sial! Aku ni bekas tentera tau! Kau Jangan main-main! Kau tipu bangsa kau sendiri sial! Sial haram jadah jangan cabar aku, faham! , Ujarnya dengan nada yang sangat marah akibat rasa tertipu.


Penyokong BN juga kelihatan cuba mententeramkan seorang anggota polis yang bertugas ditempat kejadian.


Ulasan

  1. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    urgentloanoffer22.blogspot.com/
    Whatsapp +918929509036
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular