GARA GARA GENTAR UNCLE KENTANG DI FITNAH


6 FEB 2019 - Gara-gara gentar dengan keputusan Uncle Kentang menjadi calon bebas bertanding di PRK Dun Semenyih beliau di fitnah menerima dedak dari Dato' Seri Najib Razak.

Keputusan yang di buat oleh Kuan Chee Heng, Presiden Persatuan Kepolisan Komuniti (CP) di jangka akan memecahkan undi kaum cina dan juga melayu di dun semenyih.

"AKU APEK CINA YANG HANYA MASUK BERSUARA UNTUK RAKYAT, MENGAPA HARUS DI GENTARKAN DAN DI TAKUTKAN SEHINGGA PENYOKONG PARTI POLITIK KELUAR BERITA FITNAH AKU TERIMA DEDAK DARI NAJIB.... mengapa takut sangat dengan kehadiran ku.... kalau dah buat yang terbaik.... aku hanya seorang apek cina,... apa harus di gentar kan.... dah mula buta fitnah di laman sosial.... 

hahahahaha....... AKU DAPAT BEDAK DARI DATO SRI NAJIB. Bukan dedak. Sudah mula perang saraf yang kata aku dapat dedak dari Dato Sri Najib masa BN memerintah." Ujar Kuan Chee Heng di laman facebook beliau hari ini.


Ulasan

Catatan Popular