KELIHATAN WAJAH TUN M MURUNG TIADA SAMBUTAN


2 FEB 2019 - Tun Dr Mahathir bin Mohamad pada lawatan mengejutnya di Terminal Bersepadu Selatan (TBS) pagi semalam untuk meninjau operasi dan tahap perkhidmatan menjelang cuti perayaan. Kelihatan wajah Tun M agak muram ketika selesai lawatan tersebut. Mungkin kerana kedatangan beliau di TBS kurang mendapat sambutan rakyat. 


Populariti Tun M juga didapati semakin menurun di media sosial dan beliau juga menyindir seteru politik beliau iaitu Najib Razak yang popularitinya hanya meningkat mendadak di media sosial baru baru ini.

Rata rata netizen yang memberi komen di laman facebook beliau mengucapkan terima kasih pada Najib kerana TBS adalah hasil usaha dan ilham bekas Perdana Menteri tersebut.

Mohd Nasir Mohamad

"Terima kasih Bossku kerana menyiapkan TBS yg begitu cantik dan selesa...hanya sebagai PM selama 9 tahun begitu banyak legasi mu untuk rakyat walaupun pemergian bossku kini disusuli pelbagai kata kata nista....setelah bossku tiada barulah disedari legasi yg ditinggalkan untuk rakyat jelata cukup mengkagumkan.... TQ BOSSKU...Sekali lagi Terima kasih bossku..... dana negara yg diterjemahkan dlm bentuk BRIM, bantual Awal Untuk Anak Anak Persekolahan tanpa mengira pendapatan keluarga sepanjang pentadbiran bossku bukan kecil nilainya yg mana kosnya boleh menyiapkan bandar mirip Putrajaya di setiap negeri di Malaysia.... Bossku adalah anugerah kpd rakyat Malaysia....."

Raj Malhotra


"terima kasih dato sri najib kerana membuat TBS untuk kemudahan rakyat, hidup bn hidup pas hidup umno, hidup najib!!"

Azran Zawawi

"Terima kasih Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak kerana buat TBS untuk rakyat Malaysia #bossku"


Kelihatan Najib Razak mendapat sambutan yang baik dari rakyat sewaktu beliau tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi untuk bercuti baru baru ini. 

Rata-rata orang ramai menghampiri bekas Perdana Menteri tersebut untuk berswafoto dan bersalaman dengan beliau.

Fenomena ini berlaku mungkin kerana kerajaan Pakatan Harapan telah gagal menunaikan manifesto  PRU ke-14 yang dijanjikan dan rakyat sudah mula merasa ditipu oleh kerajaan baharu ini.


Ulasan

Catatan Popular